31 Mart 2012 Cumartesi

Facebook Zaman Tünelini Kaldırma - Gizleme


      Merhaba Arkadaşlar bugün nette dolaşırken TimelineRemove adlı siteyi buldum başlarda saçma gelse de denedim ve gördüm ki gerçekten zaman tünelini kaldırıyor. Ben denedim ve %100 çalışma garantisi veriyorum....

   Bildiğiniz üzere herkes zaman tüneline geçti ve zaman tünelinde hoşlanmayanların, sevmeyenlerin sayısı oldukça hatırı sayılır sayıda fazla.  Bulduğum bu uygulama bir tarayıcı eklentisi. Yani az sonra vereceğim programı indirip tarayıcınıza kuracaksınız ve ardından zaman tüneli diye bir şey olmayacak..

   Yalnız bu programı kurduktan sonra sadece siz eski profili göreceksiniz. Normalde hala siz zaman tünelinde olacaksınız..  Ama bu uygulama kısa sürede yaygınlaşırsa kimse zaman tüneli olarak görmez. O yüzden  bu makaleyi buraya tıklayarak paylaşınız...

  Şimdi gelelim asıl konumuza aşağıdan hangi tarayıcıyı kullanıyorsanız ona tıklayarak eklentiyi edininiz.

       

  Ben chrome kullandığım için chrome eklentisini indirdim. Aşağıda size chrome eklentisini indirecekler için resimli bir anlatım yaptım..  Hiçbir şekilde virüs yoktur. Virüs total sonuçları için tıklayınız..


1) Adım :


2) Adım :

3) Adım :

4) Adım (Facebook Sayfanı yenile (f5)) :




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder